Tomb Raider: Crystal Dynamics یک Uncharted نیست

وی در یک مصاحبه‌ی داخلی در شرکت Square Enix توضیح داد که چگونه این دو بازی حس و جوّی کاملاً متفاوت را در طول انجام گیم پلی به گیمر القا خواهند کرد و چگونه تفاوت های کوچک باعث تغییرات بزرگ و القای احساس های منحصر به فرد را دارد. 
 
Darell Gallagher می گوید: "خب، آنها Action-Adventure هستند و از این لحاظ می توانیم دو بازی را با هم مقایسه کنیم و من فکر نمی کنم که بتوانیم از این کار قصر در برویم. اما در این بین نباید فراموش کنیم که سری Uncharted المان هایی را مشخصاً از سری قدیمی Tomb Raider قرض گرفته و در بازی پیاده کرده است. خب پس دوباره با یک دورواهی مواجه می‌شویم. به نظر من زمانی که ما گیم‌پلی را به طور کامل نشان بدهیم و شما موفق به تجربه‌ی آن شدید، متوجه تفاوت های فراوان بین این دو بازی خواهید شد"
 
"اما به نظر من مقایسه ای که می‌توان کرد باید در این موارد باشد. دو سری بازی اکشن پروفروش با دو شخصیت متفاوت که رفتار، لحن و حالت متفاوتی دارند و داستان های متفاوتی برایشان پیش می‌آید. خب به نظر من خط داستانی ما، شخصیت اصلیمان و لحنش بسیار با دیگری تفاوت دارد"
 
"حال اگر کمی عمیق تر نگاه کنیم با تفاوت های زیادتری مانند گیم‌پلی مواجه می‌شویم. ما در این بازی ابتکار به خرج دادیم و شما این را می‌توانید از اولین نمایش TR تا به الان حس کنید. من فکر می کنم این اولین تفاوت ما با سری Uncharted است. مورد بعدی تفاوت می‌تواند در ساختار محیطی بازی باشد. محیط هایی که ما در گیم‌پلی بازی نشان دادیم (یا تا به الان نشان ندادیم) بسیار بزرگتر است. یا مثلاً قابلیت های شکار در بازی و خیلی چیزهای دیگر که تفاوت های زیادی را نشان می‌دهد" 
 

"من فکر می‌کنم وقتی شما به طور کامل هر دو بازی را تجربه کنید متوجه تفاوت های کوچک اما بسیار زیاد دو بازی خواهید شد که کاملاً آنها را در مسیر متفاوتی قرار می‌دهد"
 

آخرین نسخه از Tomb Raider پنجم مارچ 2013 (پانزدهم اسفند 91) برای PC, X360 و PS3 عرضه خواهد شد.

/ 0 نظر / 7 بازدید